به گزارش هفت صبح، هادی عبادی سه‌شنبه ۱۳ خرداد با اعلام این خبر، اظهار کرد: جاده شمال به جنوب از مرزن‌آباد به سمت تهران، پس از تخلیه کامل بار ترافیکی، مسیر جنوب به شمال به صورت یک‌طرفه خواهد شد.

وی افزود: تلاش مأموران پلیس بر این است که انسداد طولانی‌مدت نباشد و محدودیت‌ها حداکثر تا بعدازظهر امروز برطرف شود تا بومیان و کسبه منطقه بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

 

سایر اخباراجتماعیرا از اینجا دنبال کنید.