به گزارشهفت صبح، استانداری تهران: تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه بانوان شاغل تا روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه از ظرفیت آیین‌نامه دورکاری استفاده نمایند. بانک‌ها، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند

 

آخرین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.