سیدرضا فاطمیامین وزیر صنعت امروز وعده داد: به این سمت میرویم که از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود. همه ثبتنامکنندگان سامانه یکپارچه ماشیندار میشوند.
وعده وزیر صنعت درباره فروش اقساطی خودرو
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
peyman0917
۱۴۰۲/۱/۲۵
قیمت و بیارین پایین لازم نیست قسطی بدین…
Amirkhan56
۱۴۰۲/۱/۲۴
بمیرید با این وعده و وعیدهایتان که فقط ب
ار هزینه زندگی را بر مردم بیشتر و بیشتر
میکند.
_user_1560687439
۱۴۰۲/۱/۲۴
من کارگر چند سال دیگه می تونم صاحب خودرو
بشم ؟؟؟؟


