همایش "هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی" هفتم خرداد ماه با حضور مسئولین، مدیران ارشد و متخصصان حوزه انرژی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از برگزیدگان با اهدای تندیس‌های نقره‌ای و برنزی تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، شرکت نفت بهران در بازه امتیازی 751 تا 800 موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره شد و شرکت های پتروپالایش کنگان، گاز استان کرمانشاه، مجتمع گاز پارس جنوبی - پالایشگاه چهارم در بازه امتیازی 700 تا 750 تندیس نقره ای تک ستاره دریافت کردند.
شرکتهای پالایش گاز ایلام؛ پتروشیمی جم، پتروشیمی نوری و شرکت نفت پارس؛ گاز استان کردستان و گاز استان خراسان رضوی نیز موفق به کسب تندیس برنزی سه ستاره شدند.

بنا به این گزارش ، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با موضوع راهکارهای انقلاب صنعتی 4 در مدیریت و ارتقاء بهره وری انرژی به سخنرانی پرداخت.
وی ضمن بیان سابقه و تجربه سازمان مدیریت صنعتی در طراحی و اجرای نظام های رتبه بندی و برگزاری جوایز ملی اظهار داشت: نظام‏هاي رتبه‏بندي عامل محرک در افزايش قابليت رقابت پذيري افزايش سودآوري با تکیه بر توانمندی داخلي؛ افرایش بهره وری و جلوگیری از اتلاف ها و ارتقای توانمندسازی و حرکت به سوی توسعه هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اهداف جایزه ملی مدیریت انرژی را مدیریت منابع و مصارف انرژی و افزايش سودآوري از طريق افزايش بهره‌وري منابع انرژی ارزیابی کرد و در خصوص برخی از زمینه های مهم کاربرد فناوری های انقلاب صنعتی 4 در مدیریت انرژی گفت: بهینه سازی مصرف انرژی همیشه یک روش موثر برای کاهش هزینه ها بوده است که با استفاده از فناوری‌های انقلاب صنعتی 4 و بدنبال آن تحول دیجیتالی ایجاد شده بسیار افزایش می یابد.
کیانی بختیاری در بخشس دیگری از سخنان خود در خصوص اینترنت صنعتی اشیاء گفت: اینترنت اشیاء صنعتی یا اینترنت صنعتی اشیاء یک عنصر حیاتی انقلاب صنعتی 4 است که از قدرت ماشین‌های هوشمند و تجزیه و تحلیل بهنگام استفاده می‌کند تا از داده‌هایی که ماشین‌های صنعتی برای سال‌ها به دست می‌آورند، بهتر استفاده کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد: هزینه های واقعی انرژی و نقش انرژی در هزینه تولید، آسیب پذیری های تولید و بهینه سازی انرژی را می توان به کمک اینترنت صنعتی اشیا مشاهده کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در جمعبندی سخنان خود اظهار داشت: ایران با وجود 300 روز آفتابی ومتوسط تابش 4.5-5.5 کیلووات ساعت بر متر مربع در زمینه بهره مندی از انرژی خورشیدی از پتانسیل بالایی برخوردار است . ارائه سناریوی نقشه راه انرژی های تجدید پذیر از سوی آژانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر و تاکید بر سهم 30درصدی این نوع انرژی در سبد انرژی جهان تا سال 2030، کشورمان را بسوی بهره برداری انرژی تجدید پذیر رهنمون می سازد .

برای پیگیری اخباراقتصادیاینجا کلیک کنید.