در این تصویر شماری از بانوان افغان در میدان هوایی کابل هنگامی که قصد ترک افغانستان را داشتند، آهنگ معروف "بی آشیانه گشتم، خانه به خانه گشتم" را با صدای بلند زمزمه کرده اند. منبع: خبرفوری

سایر اخبارجهانرا از اینجا دنبال کنید.