سید صداقت پیش از آنکه در سپتامبر گذشته به آلمان برود، وزیر ارتباطات در دولت افغانستان بود. در حال حاضر او یک پیک دوچرخهای در شرق شهر لایپزیگ است. او به رویترز گفت: برخی اعضای خانوادهاش از شغلش ناراضی هستند اما به نظر او «شغل، شغل است و هیچ چیزی برای احساس گناه ندارد» منبع: خبرفوری
ببینید | روایت وزیر افغان که در کشور آلمان، پیک دوچرخه شد
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


