یک شرکت ژاپنی که پس از ۲۵ سال مجبور شد برای اولین بار قیمت محصولات خود را ۱۰ ین (حدود دو هزار و ۶۰۰ تومان) گران کند، با انتشار آگهی رسماً از مردم عذرخواهی کرد. در این ویدئو که در رسانههای عربی هم منتشر شده، شرکت به طرز مبتکرانهای احساس ناراحتی خود را نسبت به این افزایش اجباری و تاثیرات آن بر مصرفکنندگان ابراز کرد. شرکت نام این تیزرِ حدوداً یکدقیقهای را «آگهی غمگین» گذاشته و در آن مساله افزایش قیمت را اعلام و بابتش عذرخواهی کرده است.
عذرخواهی شرکت ژاپنی برای گران کردن یک محصول پس از ۲۵ سال
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
_user_1568532767
۱۴۰۱/۳/۳۰
اینا هم فیلمشونه. هرچی میشه معذرت
Amirkhan56
۱۴۰۱/۳/۳۰
جالب توجه بعضی ها
hamid.b1358
۱۴۰۱/۳/۳۰
من خودم پریروز بستنی کیم خریدم ۴ هزار تو
من و دیروز هم دوباره ۴۰۰۰ تومان خریدم به
شدت از فروشنده گلایه کردم که چرا گرانش
نکردید آخه اینجوری ما بد عادت میشیم
porfosor
۱۴۰۱/۳/۳۰
بعدا اینجا منتظرن یارانه اینطوری بشه بع
د بگن یارانه اینطوری شده قیمت ایمپلت که
اسفندماه بود ۸ ملیون تومن الان بشه ۱۵
ملیون بعد راحت میگه یارانه اینجوری شده ا
دمم نمی تونه با دکتر سر قیمت چونه بزنه ق
یمت میگن خب بیخیال دندون. خدا بهمون رحم
که .ان شاالله امام زمان زودتر بیان .تا
به ارامش برسیم حداقل مدتی رویاد گرفتن خو
به
farbod7
۱۴۰۱/۳/۳۰
این حاصل فرهنگ کار و تلاش و پیشرفت بدون
هیاهو و شعار و سخنرانی است. عذرخواهی هم
قابل باور و واقعی است.
_user_1603388419
۱۴۰۱/۳/۳۰
بهشت جایگاه شماست
_user_1560804133
۱۴۰۱/۳/۲۹
اگه بفهمند که تو ایران چه خبره فکر کنم خ
ودکشی کنند
arash_vosoghi
۱۴۰۱/۳/۲۹
مثل ایران خودمون . خداییش همشون زجه میزن
ن
_user_1561120004
۱۴۰۱/۳/۲۹
دقیقا ایران هم همینطوره ????


