ریاست جمهوری الجزایر در بیانیه‌ای اعلام کرد، محمد بن سلمان به دلایل پزشکی در نشست اتحادیه عرب که اول نوامبر در الجزایر برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، عبدالمجید تبونه، رئیس جمهوری الجزایر پس از مکالمه‌ای تلفنی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان گفت: بن سلمان پشیمانی خود را بابت ناتوانی‌اش برای شرکت در این نشست ابراز داشت.

وزارت امور خارجه عربستان نیز بعدا یک بیانیه‌ای درباره این مکالمه تلفنی بین محمد بن سلمان و رئیس جمهوری الجزایر منتشر کرد اما به عدم حضور ولیعهد در نشست اتحادیه عرب اشاره‌ای نکرد.

روسای کشورهای عربی قرار است در سی و یکمین نشست اتحادیه عرب که اول و دوم نوامبر سال جاری میلادی در الجزایر برگزار می‌شود، شرکت کنند.

برای پیگیری اخبارجهاناینجا کلیک کنید.