روز گذشته یک پزشک جراح عمومی با ضربات چاقو همکار دندانپزشکش را مجروح ساخت.
باشگاه خبرنگاران از قول محمدرضا خوشرو، رئیس نظام پزشکی نیشابور واقعه را اینجوری شرح داده: این دکتر با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی نیشابور، پس از درگیری مختصر لفظی با وارد کردن سه ضربه متوالی دکتر دیگری را به شدت مجروح کرد. پزشک مجروح با وجود خونریزی شدید، با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ حتمی نجات یافت اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه با حالتی آشفته به اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور مراجعه کرده و از مسمومیت خود با قرص برنج خبر داد.
بلافاصله با بالگرد اورژانس هوایی نیشابور او را به مشهد منتقل کردند ولی با وجود تلاش پزشکان، ضارب در بیمارستان امام رضا مشهد فوت کرد.
سرهنگ حسین علیزاده رئیس نیروی انتظامی نیشابور نیز در خصوص علت درگیری گفت: دلیل درگیری اختلافات قبلی بوده، اما علت دقیق آن در دست بررسی است.


