خبرگزاری مهر از قول یک منبع آگاه نوشت: یک سرباز در پادگانی در بوشهر چهار همخدمتی خود را به شهادت رساند و یک نفر را نیز به گروگان گرفت.
گفته شده که اجازه ندادن برای رفتن به مرخصی دلیل اقدام این سرباز بوده است.
این منبع آگاه از آزادی گروگان در دیلم خبر داد.
اگرچه جزییات بیشتری درباره این خبر منتشر نشده اما در شبکههای اجتماعی یک ویدئو از پرواز هلیکوپترها دست بهدست میچرخد و ادعا شده به همین ماجرا تعلق دارد و از جستجوی زمینی و هوایی برای پیدا کردن سرباز فراری خبر میدهد
سایر اخبارحوادثرا از اینجا دنبال کنید.


