وزیر کشور از جان باختن ۱۴ نفر در حادثه ریزش برج متروپل آبادان تا این لحظه خبر داد. احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا این لحظه ۱۴ نفر از حادثه دیدگان برج متروپل آبادان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: ۲۹ نفر از آسیب دیدگان نیز پس از بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

منبع: همشهری آنلاین

آخرین تحولاتحوادثرا اینجا بخوانید.