به نقل از روابط عمومی اورژانس، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس بین شهری در جاده اهواز، رامهرمز در بامداد روز دوشنبه ۲۵ نفر مصدوم بر جا گذاشت.
عارف شرهانی بیان کرد: این حادثه در ساعت ۲:۰۵ دقیقه بامداد امروز بین غیزانیه - نزهه گزارش شد و ماموران اورژانس به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل اعزام شدند. سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند، پنج نفر به بیمارستان نفت، ۲ نفر بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز و ۱۵ نفر به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. ۱۲ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.


