تسنیم نوشت: فرماندار کاشمر از درگذشت یک دانش‌آموز پایه هفتم این شهرستان در مدرسه خبر داد. روابط عمومی فرمانداری شهرستان کاشمر، امیر دایی صراف اظهار داشت: دانش آموز پایه هفتم یکی از مدارس شهرستان کاشمر به نام «مهدی نیازی» در ساعت ورزش دچار ایست قلبی شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود. دانش‌آموز یاد شده که به حالت بی جان به بیمارستان منتقل شده که با تلاش پزشکان و انجام عملیات احیای قلبی، دوباره ضربان قلب پیدا می‌کند اما متاسفانه تلاش پزشکان برای زنده ماندن این دانش آموز نتیجه نداد و وی زمان کوتاهی بعد از احیا درگذشت.

سایر اخبارحوادثرا از اینجا دنبال کنید.