میترا شاهپرست بازیکن تیم ملی کبدی زنان امروز بر اثر تصادف به کما رفت. گفته میشود دو نفر از اعضا خانواده این چهره در تصادف جان باختهاند.
خبرورزشی از قول عباس رضایی، رییس هیات ورزش کبدی نوشت: میترا به همراه خانوادهاش در یکی از جادههای شیراز بر اثر واژگونی خودرو مجروح و روانه بیمارستان شد. در این سانحه مادر میترا جانش را از دست داد و سه سرنشین دیگر که به شدت مجروح شده بودند در بیمارستان بستری شدند. در حال حاضر سطح هوشیاری این بازیکن بااخلاق و ملی پوش به چهار رسیده و این امیدواری وجود دارد با دعای خیر مردم سلامتی خود را باز یابد.
میترا شاهپرست متولد ۱۳۷۶ است. او از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد. در حالی که شاه پرست آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازیهای مهم شرکت کند و حدود شش ماه از میادین دور بود. شاهپرست که پیش از کبدی در رشتههای فوتسال و دو و میدانی فعالیت می کرد کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.


