روابط‌عمومی اورژانس کشور اعلام کرد بر اثر طوفان و سیلاب در دو روز گذشته ۵۹ نفر مصدوم شدند و هفت نفر هم جان خود را از دست داده‌اند

تعداد مصدومان بر اثر طوفان و سیلاب در دو روز گذشته، در تهران ۲۷ نفر، در اهر دو نفر، اصفهان ۱۵ نفر، مازندران پنج نفر و استان البرز ۱۰ نفر اعلام شده است،

بر اساس اعلام اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب سه نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز دو نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.

سازمان مدیریت بحران کشور تا یکشنبه هفته آینده برای ۲۱ استان کشور هشدار سطح نارنجی صادر و به هموطنان توصیه کرده است از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

سایر اخبارحوادثرا از اینجا دنبال کنید.