یک دختر خردسال براثر مصرف مشروبات الکلی در تهران، فوت کرد.

خبرگزاری تسنیم در تشریح این اتفاق متاثرکننده می‌نویسد: اواخر مردادماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران، مرگ مشکوک دختر چهار ساله‌ای را از طریق تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد دختر چهار ساله‌ای را مشاهده کردند که بر اثر مصرف مشروبات الکلی فوت کرده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان‌ می‌داد، متوفی که بیماری زمینه‌ای قلبی داشته توسط خانواده‌اش به این مرکز درمانی منتقل شده است. به‌این ترتیب کارآگاهان جنایی ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در نخستین گام پدر متوفی را هدف تحقیق قرار دادند. او گفت: من و همسرم قصد داشتیم تا به یک دورهمی برویم و به دلیل بیماری قلبی دخترم که مادرزادی بود او را به خانه یکی از اقوام نزدیک به نام شهره بردیم تا از فرزندم نگهداری کند.

پدر متوفی ادامه داد: پس از پایان دورهمی، دخترم را به خانه آوردیم اما او حالت طبیعی نداشت. وقتی دلیل این موضوع را ازش پرسیدم دخترم مدعی شد شهره به او دارویی تلخ داده تا بیماری قلبی‌اش خوب شود. چند ساعت بعد نیز فرزندم دچار تشنج شد که سریعا او را به بیمارستان منتقل کردیم اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و چندی بعد فوت کرد.

بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان بررسی‌های تخصصی و موشکافانه را آغاز و خیلی زود زن جوانی که به متوفی مشروب الکلی خورانده بود را دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به اداره دهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرده است.

سایر اخبارحوادثرا از اینجا دنبال کنید.