هفت صبح| خودروساز سوئدی که در سه سال اخیر توانسته نرخهای رشد جالبی را در زمینه درآمد، سوددهی و فروش به ثبت رساند، اخیرا اعلام کرده با تغییر مسیر ۱۵ درصد از کل فروش خود در بازار اروپا از مدلهای بنزینی به خودروهای پلاگینهیبرید سعی می کند از سد قانون WLTP بگذرد. این قانون که از نیمه دوم سال ۲۰۱۸ موجب کاهش فروش شدید برندهای بزرگ بازار اروپا از جمله فولکسواگن، رنو، جگوار لندروور و فیات شده است، به مالکان خودروهای بنزینی و دیزلی آلاینده جریمه و مالیات بالایی را تحمیل میکند. هاکان ساموئلسون مدیراجرایی این برند در گفتگو با اتوموتیونیوز حتی ادعا کرده این قانون میتواند موجب افزایش فروش ولوو شود. وی گفته : «متقاضیان بسیاری در باازر اروپا برای خودروهای پلاگینهیبرید وجود دارد و ما ابدا این مشتریان را از دست نمیدهیم.» ولوو که سال ۲۰۱۷ حدود ۱۶هزار دستگاه و در سال ۲۰۱۷ نیز ۲۶۸۰۰دستگاه خودرو پلاگینهیبرید فروخته، در تلاش است تا افق ۲۰۲۱ حدود ۲۵ درصد از حجم فروش ۷۰۰ هزار دستگاهی خود را به تولیدات پلاگینهیبرید اختصاص دهد. موردی که هم مورد تقاضای خریداران بوده و توسعه پایدار را برای اروپا به ارمغان می آورد.
پلاگینهیبریدها ولوو را نجات میدهند؟
سایر اخباردانش و فناوریرا از اینجا دنبال کنید.
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
بدون دیدگاه.


