سفینه وابسته به ناسا قبل از خودکشی در سطح عطارد (تیر)، تصاویری را از این سیاره به زمین ارسال کرده است.
به گزارش عصرایران، این سفینه ناسا با نام "مسنجر" قبل از خودکشی و برخورد برنامه ریزی شده با سطح سیاره عطارد یا تیر در روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت، این تصاویر زیبا را از عطارد مخابره کرده است.
عطارد نزدیک ترین سیاره منظومه شمسی به خورشید و کوچکترین سیاره این مجموعه است.
این سفینه از یک دهه پیش تاکنون فعالیت می کرد و در ۴ سال اخیر نیز به دور عطارد می گشت.
تاکنون هیچ سفینه ای به سطح عطارد نرفته است.
این سفینه ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد و با سرعت ۸ هزار ۷۵۰ مایل در ساعت به سطح عطارد برخورد خواهد کرد تا به عمر این سفینه پایان داده شود.
به هنگام برخورد این سفینه با سطح عطارد، حفره بزرگی را ایجاد خواهد کرد و سفینه درون حفره قرار خواهد گرفت.
این سفینه در مدت فعالیت خود توانست به سوالات زیادی درباره عطارد پاسخ د
آخرین تصاویر سفینه ناسا از عطارد قبل از خودکشی
آخرین تحولاتدانش و فناوریرا اینجا بخوانید.
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
navid.niknezhad24
۱۳۹۴/۲/۱۱
خیلی زیباست.بنظر در عطارد هم اب وجود دار
ه.شاید اکسیژنم وجود داشته باشه…


