خبرآنلاین با انتشار این ویدیو نوشت: رجب طیب اردوغان از نخستین پیشنمونه خودروی ملی الکتریکی خود رونمایی کرد. این خودرو «توگ» نام دارد و با قدرت ۲۰۰ و ۴۰۰ اسب بخار در ۵ مدل در ترکیه تولید و بازار ارایه خواهد شد. خودرویی در کلاس جهانی که هیچ شباهتی به تولیدات ایران خودرو و سایپا ندارد و خودروسازان ایرانی باید با حسرت تماشایش کنند!
رونمایی از توگ در ترکیه
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
ely
۱۳۹۸/۱۰/۷
خودروسازان ایرانی و مدیران ما با حسرت نگ
اهش نمی کنند زیرا خودشون اجازه واردات و
حتی تولید این خودرو ها در داخل رو نمیدن
چون به نفعشون نیست. چرا خودروی الکتریکی
و هوای پاک وقتی میتونی بنزین لیتری ۳۰۰۰ت
ومن بفروشی به مردم!!!


