یک روزنامه انگلیسی با استناد به تصاویری از یک پایگاه هوایی آمریکا مدعی شد که یک بشقاب پرنده بزرگ در این مرکز نگهداری میشود.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران شبکه های اجتماعی تصویر یک سایه بان سؤال برانگیز را منتشر کرده اند سایه بانی که در منطقه موسوم به "اس-۴" در چند کیلومتری پایگاه هوایی ادواردز در جنوب ایالت نوادا در غرب آمریکا واقع شده است.
روزنامه دیلی میل سه شنبه گذشته نوشت: اسکات وورینگ کارشناس بشقاب پرنده سال ۲۰۱۰ عکس این سایه بان را از طریق گوگل مپ گرفته بود. سایه بان و محوطۀ اطراف آن شبیه یک باند پرواز است و این سایه بان دارای سقفی مثلث شکل است که چند سالن در کنار آن دیده می شود.
به نوشته دیلی میل، وورینگ تاکید کرده که پس از بحث و بررسی ها، مطمئن شده که یک بشقاب پرنده ناشناخته به قطر ۳۰ متر در این سایه بان بسیار بزرگ وجود دارد.
وورینگ افزود: من در محدودۀ سایه بان ۳ بشقاب پرنده پیدا کرده ام ولی این بشقاب پرنده ای که عکس آن را منتشر کرده ام، به علت بزرگی اش از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی اعلام کرد: من احتمال می دهم که این بشقاب پرنده بزرگ هنوز قادر به پرواز کردن نیست و به همین دلیل سایه بانی برای حفاظت از بشقاب پرنده تا زمان به پرواز درآوردن آن ساخته شده است.
استفان بارون یکی دیگر از کارشناسان بشقاب پرنده سخنان وورینگ را تأیید کرد و افزود: من اواخر فوریه گذشته تصاویری از چند گوی آتشین که برفراز ۲ منطقه اس ۴ و ۵۱ پرواز می کردند، تهیه کردم.
گفتنی است، رسانه های غربی هر از چند گاه برای انحراف افکار عمومی، تصاویر اشیاء پرنده و نامتعارف را که به احتمال زیاد ابزارهای جاسوسی هستند، به عنوان بشقاب پرنده منتشر می کنند و تمایل دارند که مخاطبان، این اشیاء را متعلق به موجودات فضایی و فرازمینی بدانند؛ در حالی که این توهم فقط برای کسانی که ابعاد جهان هستی و فاصله کهکشانها را درک نمی کنند قابل تخیل است، چرا که با در نظر گرفتن قوانین فیزیک، مکانیک و نیز توجه به قوانین احتمالات، حتی با فرض وجود موجودات زنده "هوشمند" در کرات آسمانی دوردست، احتمال این که آن موجودات احتمالی به تکنولوژی فوق پیشرفتۀ "ارتباط میان ستاره ای" دست یافته باشند (که بشر هنوز تا رسیدن به آن فاصله بسیار زیاد دارد) و از میان میلیاردها ستاره، خورشید و منظومه شمسی و زمین را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند، بسیار نزدیک به صفر است.
تصویر روزنامه دیلی میل از بشقابپرندههایی که پنتاگون مخفی کرده است
سایر اخباردانش و فناوریرا از اینجا دنبال کنید.
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
alijet
۱۳۹۴/۱۲/۲۸
اما من میگم موجودات وجود دارند اگر نبودن
د داوینچی چطور می توانست به این همه دانش
و تکتشافات دیت پیدا کند
vahidd241
۱۳۹۴/۱۲/۲۸
به نظر من خلق انسان توسط خداوند در این د
نیا بزرگ ترین شگفتی است و هیچ موجودی به
این اندازه توانا و جالب به نظر نمیاد ما
انسانها به هر چه آرزو بوده به واقعیت رسا
ندیم جز مرگ
rasoul
۱۳۹۴/۱۲/۲۸
نزدیک به صفر هست ولی صفر نیست ؟؟ مشکل ای
نجاست که ما دانش انها را با دانش موجود خ
ودمان قیاس کیکنیم در حالیکه ما هنوز زمین
خود را بدرستی نمیشناسیم چه رسید به دستر
سی به علم موجودات کرات دیگر که ممکن است
وجود داشته یا نباشد فراموش نکنیم که تنها
در کهکشان راه شیری یکصد میلیون سیاره وج
ود دارد که طبق شواهد ، میتواند شرایط زمی
ن را داشته باشد ، راز خلقت انقدر پیچیده
و دشوارتر از انی است که در تصور موجودی ح
قیر چون ادمی کنجد .
nila.khachikian
۱۳۹۴/۱۲/۲۸
در اینکه در جهان بیش از ۲۰۰ میلیارد کهکش
ان شناسایی و دیده شده فقط تا افق جهان، ی
عنی نه همه ی جهان! و هر کهکشان هم بیش از
صد تا چهارصد میلیارد ستاره داره و طبق ی
ک محاسبه ی ساده که فرمول آنرا ناسا تهیه
کرده بود در هر کهکشان دو میلیون تمدن دار
ای هوش میتونه وجود داشته باشه… بر اساس ا
رقام بدست آمده که تازه در کمترین حالت مم
کن هست میگیم بله امکان اومدنشون هست… ??د
ر حدود هزار سال پیش بشر مدعی بود به اوج
هوشمندی و تمدن رسیده و بیشتر ممکن نیست…
?? این ادعا را پانصد سال قبل تکرار کردند
و در کتاب های دست نویس متعدد موجود است…
?? دویست سال قبل و در زمان نیوتن هم انس
ان ها گفتند تمام شد ما به اوج رسیدیم و ج
هان را می شناسیم و عملاکرش را و… ??? باز
صد سال قبل مدعی شدند دیگر به نهایت رسید
یم و… ???? و امروز هم باز ادعای تکراری ه
مه ی قوانین جهان و مکانیک و فیزیک و ذرات
و جهان را درک کردیم بگوش میرسد و مدعای
در اوجیبم و برخی مباحث غیر ممکن است را ب
از از زبان برخی می شنویم… ?????اما من می
گم ساده لوحانه است که از هر مبحثی حتی غی
ر عقلی بگذریم و بگوئیم ممکن نیست و یا ما
در اوج تکنولوژی و تمدن هستیم… ??این تمد
ن امروز بشر اگر تداوم یابد.. هزار سال بع
د… پنج هزار سال بعد… یک میلیون سال بعد د
ر کجاست ؟!؟!؟! ?? ?? ???????????????????
javadh
۱۳۹۴/۱۲/۲۸
دروجود موجودات دیگر شکی نیست. ولی اومدنش
ون تا زمین…




