در شهری که اصطلاحا «هرگز نمیخوابد»، نیویورک، یک هنرمند نیویورکی شیلیاییتبار میخواهد هر نیمه شب، به مدت سه دقیقه، تمام میدان تایمز (تایمز اسکوئر) را پر از خمیازه کند.
به نوشته سایت کتابخوان ،این پروژهی چیدمان ویدیویی به کمک موسسه هنر تایمز اسکوئر و ائتلاف تبلغات تایمز اسکوئر از ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) شروع شده و نامش هم هست: «لحظهای درنگ در شهری که هرگز نمیخوابد».
این میدان که در مرکز مانهاتان واقع است، همیشه پر از صفحههای بزرگ ویدیویی است که آگهیهای رنگارنگ و شلوغ تبلیغاتی پخش میکنند و انبوهی از رهگذران اهل نیویورک یا گردشگران گوناگون از آن بازدید میکنند. اما چیدمان ویدیویی سباستین ارازوریز صورت بزرگ خود او را در پسزمینهای سفید نشان میدهد که دارد خمیازه میکشد. این ویدیو همزمان روی ۵۰ صفحهی بزرگ که معمولا آگهیهای تبلیغاتی پخش میکنند، نمایش داده میشود و به یقین هزاران بینندهی خود را در نیمهی شب به خمیازه میاندازد.
این پروژه بخشی از پروژهای است که توسط موسسات حامی آن، با عنوان «لحظهی نیمهشب»، هر ماه اجرا میشود.
خمیازه در پایتخت کمخوابی
سایر اخبارسلامت و زندگیرا از اینجا دنبال کنید.
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
بدون دیدگاه.


