یک دختر ۲۱ ساله انگلیسی به نام "ساره بروتیگام" که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال ۳۶ بار می میرد.
به گزارش العالم ، روزنامه "دیلی استار" چاپ لندن نوشت، هر بار قلب و دستگاه های بدن این دختر یکباره از کار می افتد اما پس از آن دوباره احیا می شود گویی از خوب بیدار شده است.
وی از چهار سال قبل به این بیماری بسیار نادر و خطرناک مبتلاست که با افزایش سرعت تپش قلب همراه است.
همچنین در یک سال گذشته گاهی قلب وی به طور کامل از کار افتاده و دچار فشار خون شده که پزشکان آن را مرگ بالینی می نامند و حتی برخی اوقات سی دقیقه طول می کشد تا اعضای بدن و قلبش احیا شود.
وضع سلامتی ساره سال ۲۰۱۴ به قدری بد بود که ۶۴ بار در بخش مراقبت های ویژه شد.
تردد مداوم دختر انگلیسی بین مرگ و زندگی!
آخرین تحولاتسلامت و زندگیرا اینجا بخوانید.
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
بدون دیدگاه.


