دیشب کمپین جهانی "ساعت زمین" در سراسر دنیا اجرا شد.
این طرح شهروندان جهان را تشویق می‌کند تا در یک روز و ساعتی مشخص، لامپ‌ها و وسایل برقی و الکترونیک را به مدت یک ساعت خاموش کنند تا با این حرکت نمادین از بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست حمایت کنند.
امسال نهمین سالی است که این طرح جهانی اجرایی می‌شود. اولین‌بار این طرح در سال ۲۰۰۲ از استرالیا شروع شد. در اولین سال بیش از ۲ میلیون نفر در این برنامه شرکت کردند و هر سال شمار شرکت‌کنندگان افزایشی چشم‌گیر داشت.
تصاویری از برج ها و اماکن معروف دنیا که خاموش شدند را در گزارش تصویری بالا ببینید.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

آخرین تحولاتسلامت و زندگیرا اینجا بخوانید.