وزارت سلامت کرهجنوبی اعلام کرد: طبق آخرین بررسیهای انجام شده تعداد مبتلایان به سندرم تنفسی خاورمیانه (مرس) در این کشور به ۱۴۵ نفر افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا، طبق اعلام وزارت سلامت کرهجنوبی از بیستم ماه مه و شناسایی اولین مورد ابتلا به سندرم تنفسی خاورمیانه در این کشور ۱۴۵ نفر به آن مبتلا شدهاند.
گزارشها حاکیست، تعدادی از مبتلایان به این بیماری در بیمارستان سامسونگ در سئول مبتلا شدهاند. مجموع مبتلایان به کروناویروس در این مرکز درمانی ۷۲ نفر است که غیر از دو مورد، مابقی بیماران در بخش اورژانس به این ویروس آلوده شدهاند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، مسوولان بیمارستانی در کرهجنوبی اظهار داشتند که تاکنون ۱۴ تن بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادهاند.


