اگر جزو افرادی هستید که پول زندگی در برج های بلندمرتبه را ندارید، غصه نخورید چون شما سالم تر از دیگر افراد جامعه هستید!
به گزارش سایت سلام دکتر ، پزشکان معتقدند میدان مغناطیسی در طبقات بالا به طور قابل توجهی بر برزو بیماریها تاثیر میگذارد، همچنین زندگی در طبقات بالا منجر به ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی میشود.
پزشکان ثابت کردند انسان باید نزدیک به زمین زندگی کند میدان مغناطیسی با هر طبقه بالاتر به شدت ضعیف می شود، که منجر به بیماریهای مختلف میشود به گفته دانشمندان زندگی در طبقه اول و دوم استاندارد است.
همچنین متخصصان میگویند در افرادی که در طبقات بالا زندگی میکنند بیشتر مشکلات سلامتی بوجود میآید.
این افراد به بیماری های قلبی - عروقی دچار میشوند. در عملکرد سیستم عضلانی اسکلتی، و سیستم ایمنی این افراد اختلال ایجاد میشود و سیستم عصبی آنها ضعیف میشود.
رابطه برج نشینی با سلامت!
سایر اخبارسلامت و زندگیرا از اینجا دنبال کنید.
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
بدون دیدگاه.


