رئیس هیئت مدیره جامعه احیاگران طب ایرانی، پیاز و سیر را دو گیاه شفابخش برای دیابتیها عنوان کرد.
به گزارش افکارخبر، محمد دریایی درباره نسخههای موثر گیاهی برای درمان دیابت اظهار کرد: پیاز دیابت را درمان میکند و قند خون را کاهش میدهد، برای این منظور آن را خام مصرف کنید، زیرا خوردن یک پیاز متوسط در روز قند خون افرادی را که به دیابت مبتلا هستند، پایین میآورد و دهان خشکی و احساس عطش و نوشیدن مایعات را تقلیل میدهد.
دریایی درباره فواید مصرف سیر برای بیماران مبتلا به دیابت نیز خاطرنشان کرد: مصرف سیر برای بیماران مبتلا به دیابت اثر شفابخشی دارد و قند خون را میکاهد.
منبع: تسنیم
سایر اخبارسلامت و زندگیرا از اینجا دنبال کنید.


