معاون طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با متخلفانی خبر داد که مخلوطی از آب، اسیدسولفوریک و گوگرد را به نام «آبلیمو» تحویل مردم میدادند.
به گزارش خبرآنلاین، مجید سجادی پناه رسیدگی به تخلفات بهداشتی را نخستین صلاحیت این سازمان عنوان کرد و گفت: در حوزه تخلفات بهداشتی اخیرا با متخلفانی برخورد کردیم که ۱۰ تن آب را با ۴ لیتر اسیدسولفریک و گوگرد مخلوط می کردند و به عنوان آبلیمو به فروش می رساندند و یکی از شرکت های تولیدکننده معروف را ۹۰۰ میلیون تومان جریمه کردیم.
معاون فناوری، طرح و برنامه افزود: یک کندوی عسل به طور طبیعی ۳ تا ۱۴ کیلو عسل دارد اما افرادی سودجو با تزریق شکر به کندوی عسل حدود ۸۰ کیلوگرم از کندو عسل برداشت کرده بودند که با این فروشندگان عسل تقلبی نیز برخورد کردیم.


