معاون سیاسی رئیس جمهور در فضای مجازی از گفت‌وگوی ۴۵ دقیقه‌ای ابراهیم رئیسی و بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی خبر داد. محمد جمشیدی، معاون سیاسی رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در اولین تماس تلفنی بین آیت‌الله رئیسی و محمد بن‌سلمان، گفتگوهای مهمی درباره فلسطین و لزوم توقف جنایات جنگی انجام شد. در این گفتگوی ۴۵ دقیقه‌ای، ضمن تاکید بر وحدت جهان اسلام، جنایات رژیم صهیونیستی و چراغ سبز امریکا را موجب ناامنی ویرانگر برای رژیم و حامیانش دانستند.

تازه‌ترین تحولاتسیاسیرا اینجا بخوانید.