به گزارش هفت صبح و به نقل از ورزش سه، درویش همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با این سقف می‌شود در لیگ نخبگان رقابت کرد؟ گفت: یقینا نمی‌شود. من می‌گویم اگر قانون می‌گذارند، همه باید رعایت کنند. اینها قانون گذاشتند که دست و پای پرسپولیس را ببندند. دیدند هیچ راهی ندارد که جلوی پرسپولیس را برای قهرمانی بگیرند و برای اینکه یک ضرب شستی هم نشان بدهند، وسط فصل گذشته یک امتیاز کم کردند و بعد گفتند حل شد. امسال گفتند سفت و سخت می‌گیریم و همه اساتید هم به من زنگ زدند و گفتند حواست باشد، امسال سریعا امتیاز کم می‌کنند. از چه تیمی کم کردند؟ من از همین‌جا از هواداران عذرخواهی می‌کنم، من اشتباه کردم که تمکین قانون کردم.

در این بین یکی از خبرنگاران پرسید که فکر نمی‌کنید با برداشتن سقف دستمزد بازیکنان دو سه برابر شود؟ درویش پاسخ داد: فرقی نمی‌کند. آنهایی که می‌دهند، چند برابر می‌دهند، منتها پشت صحنه می‌دهند. با این شرایط همه چیز رو می‌شود و اداره مالیات راحت است، اقلا مالیاتش را می‌گیرد.

 

 

 

برای پیگیری اخبارورزشیاینجا کلیک کنید.