در ویدئویی که به تازگی در شبکههای اجتماعی منتشر شده است، یک عضو طالبان میگوید از سه سال و نیم پیش برای شرکت در عملیات انتحاری ثبت نام کرده است، اما هنوز نوبتش نرسیده است! یک عضو دیگر طالبان نیز که در ادامه وارد تصویر میشود میگوید که آماده جهاد در پاکستان است چرا که کفار در آنجا برای خود پایگاه درست کردهاند.
ببینید | انتظار سهساله اعضای طالبان برای حمله انتحاری
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
_user_1562446459
۱۴۰۰/۷/۱۳
دیوانه ها


