دوربینهای مداربسته لحظهای را ثبت کردند که فردی هنگامی که یک زن در حال سوخت گیری در پمپ بنزینی در چین بود، خودروی پورشه او را به آتش کشید. دو مرد دور ماشین ایستاده بودند که ناگهان یکی از آنها به سمت ماشین رفت و نازل بنزین را به بیرون کشید و با استفاده از یک فندک ماشین را آتش زد. در حالی که مرد به سرعت از محل متواری شد، یکی از افراد حاضر به کمک زن پشت فرمان آمد و با باز کردن درب خودرو، زن به سرعت از محل فرار کرد. منبع: فرارو
ویدئو | آتش زدن عمدی پورشه در پمپ بنزین به دست فرد شرور
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
_user_1638430804
۱۴۰۰/۹/۲۸
واقعا بیشتر از همه تجهیزات و بی محابا کپ
سول آوردن برای خاموشی…بدون ترس از رییس ک
ه چرا اینهمه کئسول حروم کردید…بدون اینکه
به فکر هزینه ئر کردن باشند و و و دلم بر
ای ایران قدیمم تنگ شد
peyman0917
۱۴۰۰/۹/۲۸
خیلی عالی عکس العمل نشون دادن… حالا اگه
تو ایران بود همه فرار میکردن ماشین و پمپ
بنزین هم کامل میسوخت
_user_1560804133
۱۴۰۰/۹/۲۷
چه عکس العملی کارکنان پمپ بنزین داشتن
، و چه مجهز بود پمپ بنزین از نظر فراوانی
کفسول و نجات دادن سر نشین زن توسط ان را
ننده یا صاحب ماشین …مرهبا به ریس جمهور ک
شورشون
_user_1561027791
۱۴۰۰/۹/۲۷
عکس العمل کارگرا عالی بود
_user_1561027791
۱۴۰۰/۹/۲۷
عکس العمل کارگرا عالی بود


