فومیو ایوای سفیر ژاپن در عربستان سعودی در جریان یک گفتگوی تلویزیونی سوره حمد را قرائت کرد. سفیر ژاپن گفت: پس از مطالعه زبان عربی در این مدت طولانی و پس از کار در جهان عرب، سعی کردم قرآن کریم را بخوانم، زیرا دین اسلام یک امر بسیار مهم است.
ببینید | وقتی سفیر ژاپن در عربستان سوره حمد را از حفظ میخواند
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


