رویداد WWDC 2022 اپل برگزار شد. نکته جالب این مراسم برای ما پخش یک آهنگ ایرانی در ابتدای آن بود.
آهنگ پخش شده در ابتدای رویداد اپل از خانم سیمین سیمین غانم به نام سیب، بود. البته آهنگ پخش شده میکس آهنگ خانم غانم با آهنگ گروه اودزا بود.
سیمین غانم متولد ۲۲ فروردین ۱۳۲۳ است و از سنین پایین به خوانندگی روی آورده است.


