تنهاترین مرد جهان که ۲۶ سال در جنگل زندگی میکرد، درگذشت. این مرد به تنهایی در آمازون در یک کلبه زندگی میکرد. او از هر گونه ارتباط با هر کسی پرهیز میکرد و هر زمان که کسی به او نزدیک میشد، به او تیر پرتاب میکرد. جسد او در حالی که در یک جنگل بارانی در برزیل افتاده بود، پیدا شد و مقامات گفتند مرگ او طبیعی است. منبع: خبرآنلاین
ببینید | تنهاترین مرد جهان درگذشت
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
_user_1571896256
۱۴۰۱/۶/۹
بدبخت از دست زنش فرار کرده بوده


