پهپادهای آمریکایی روز گذشته در ۲۰۰ متری مرز عراق و سوریه به دو تانکر سوخت حمله کردند. گزارش‌های تکمیلی نشان می‌دهد این تانکرها متعلق به ایران بوده‌اند که در حال انتقال به لبنان بوده‌اند. منابع ایرانی می‌گویند: ورود و خروج این تانکرهای حامل سوخت کاملا به طور رسمی بوده است

سایر اخبارجهانرا از اینجا دنبال کنید.