رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: در بهمن ماه سال گذشته ۲۶ نفر از هموطنان را به دلیل خاموشی بزرگراهها از دست دادیم که با برگشت روشنایی به معابر این عدد کاهش پیدا کرد. منبع: شبکه خبر
ببینید | آمار تکاندهنده از قربانیان خاموشی معابر تهران
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
hamid.b1358
۱۴۰۰/۱/۲۳
دم عزیزان گرم که از قحطی بزرگ نجاتمان دا
دند , خاموشی که مشکلی نیست


