ایلنا نوشت: سخنگوی اورژانس کشور از کشته و مصدومیت ۴ نفر در پی ریزش بهمن در آزادراه تهران شمال خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: یک مورد حادثه ریزش بهمن در آزادراه تهران شمال پیچ سرهنگ دهانه جنوبی تونل البرز به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: براثر ریزش بهمن ۴ نفر مصدوم شده‌اند که متاسفانه یک نفر از مصدومان به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

واکنش پلیس به ریزش مرگبار بهمن در آزادراه تهران - شمال
درپی اعلام این خبر رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال از روز گذشته از سوی پلیس مسدود است. او با بیان اینکه انسداد این محورها با هدف پیشگیری از هرگونه خسارت مالی و جانی به رانندگان و مسافران و از سوی پلیس اتخاذ شد، گفت در حادثه ریزش بهمن در آزادراه تهران - شمال که صبح امروز خبر وقوع آن اعلام شد نیز باید به مردم اعلام کنم که با توجه به مسدود بودن جاده و پیش بینی قبلی پلیس، بهمن هیچ آسیبی به خودرو و رانندگان وارد نکرده است. مصدومین گزارش شده در این بهمن نیز از نفراتی بوده‌اند که در کانکس کارگاهی در کنار جاده به سر می‌بردند. این محورها تا هر زمانی که ایمنی کامل در جاده‌ها تامین نشود مسدود خواهد بود و تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

آخرین تحولاتحوادثرا اینجا بخوانید.