در حادثه انفجار ساختمان مسکونی در نوسود، تاکنون ۲ نفر فوت کردند، ۲ نفر به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر به بیمارستان منتقل شدند، اما یک نفر از ساکنان همچنان زیر آوار محبوس است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: انفجار گاز منجر به تخریب کامل یک منزل چهار طبقه در شهرستان پاوه شد و دو منزل همجوارش را هم تخریب کرد.
ببینید | علت انفجار واحدهای مسکونی در شهرستان پاوه چه بود؟
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
sobhani1981
۱۴۰۱/۳/۲۰
خبر رو اشتباه نرید، شهرستان نوسود بوده ن
ه خود پاوه


