یک مرد جوان که مسافر شمال کشور بود، از پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال به ارتفاع ۸۰ متر سقوط کرد و جان باخت! تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته برای رفتن به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، به پایین پل سقوط کرده است.
ببینید | لحظه سقوط مرگبار مرد جوان از پل آزادراه تهران شمال
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
peyman0917
۱۴۰۲/۵/۲۱
این چه وضع حفاظ کشی هست؟ حتی اگه ماشین ه
م به این بخوره سقوط میکنه که…. یه مهندس
با سواد نبوده اینو درست بکنه؟


