به گزارش هفت صبح، محمدامین کاظمیان وینگر جوان و گلزن فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک با نظر اسماعیل کارتال سرمربی سرخپوشان پایتخت و اقدام رضا درویش مدیر عامل باشگاه با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست.

 

تازه‌ترین تحولاتورزشیرا اینجا بخوانید.