اعلام شد که بانک شهر قصد دارد از اداره باشگاه پرسپولیس کنار بکشد و تنها به عنوان یک سهامدار در کنسرسیوم بانکی پرسپولیس حضور داشته باشد. این خبر که موجی از واکنش را به دنبال داشت، امروز با نشست خبری پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، کناره‌گیری بانک شهر از مدیریت پرسپولیس به صورت رسمی تایید شد.

با این حال پیمان حدادی ادعا کرد علت کنار کشیدن بانک شهر از راهبری کنسرسیوم، فحاشی و واکنش تماشاگران پرسپولیس بوده است.

 

سایر اخبارورزشیرا از اینجا دنبال کنید.