به گزارش هفت صبح ورزشی، سعید سحرخیزان بعد از اولین پاس گلش برای استقلال، خیلی کوتاه با خبرنگاران حرف زد و به هواداران استقلال سلام کرد!
پیام سعید سحرخیزان به هواداران استقلال!
سعید سحرخیزان بعد از پایان بازی استقلال و تراکتور، به هواداران استقلال سلام کرد و آرزو کرد بردهای استقلال تداوم داشته باشد.
مهم ترین اخبار
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
بدون دیدگاه.


