چرا صف پمپ‌بنزین‌ها شلوغ است؟

چرا صف پمپ‌بنزین‌ها شلوغ است؟

با توجه به افزایش تردد‌ها بعد از جنگ اخیر و همچنین کاهش حجم سوخت‌گیری بدون کارت، صف‌هایی در مقابل پمپ‌بنزین‌های تهران شکل گرفته‌ است.