لیاقت برد نداشتیم

لیاقت برد نداشتیم

هانسی فلیک پس از تساوی 1-1 بارسلونا در خانه رایو وایه‌کانو از ‌تیمش گلایه داشت و معتقد بود لیاقت بارسا همین یک امتیاز بوده ‌است. ‌